(Off topic)
Synes helt sikkert at du skal vise trøjen i Shoppen - da den er for dyr til at have de fejl, som du beskriver.
Elsker også min Mesterskabstrøje - men synes faktisk, at kvaliteten på Aldrig alene-trøjen umiddelbart virker bedre.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (1) |
Hele trĂĄden:
- - ph-lampe, 19.08.2021, 10:49
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- - ac las, 19.08.2021, 10:50
- - Mam_Bubah, 19.08.2021, 12:10
- - mujaffa, 19.08.2021, 12:45
- - B-!-F.1964, 19.08.2021, 13:52
- - T-GAF#1, 19.08.2021, 14:02
- Venter stadig - Iver, 20.08.2021, 10:31
- - Dahut, 19.08.2021, 15:28
- - B-!-F.1964, 19.08.2021, 13:52
- - Ocellaris, 19.08.2021, 17:17
- - Mr. Jinx, 20.08.2021, 11:11