(Off topic)
Som en anden skriver, får du nok det bedste svar, hvis du ringer til Brøndby.
Jeg mindes dog, der omkring Klubhuset plejer at være hoppeborg og en lille fodboldbane for børn.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden:
(Off topic)Som en anden skriver, får du nok det bedste svar, hvis du ringer til Brøndby.
Hele trĂĄden: SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 84 brugere logget ind(0 registrerede, 84 gæster) |