(Off topic)
skrevet af Holdet, , 24.08.2021, 11:54
» Der er jo rigmænd der har vist sig dygtige forretningsmænd, der i forvejen
» er stamgæster på stadion.
Og det er muligvis det at de er dygtige, som afholder dem fra at smide penge i Brøndby
 |
Synes godt om (1) |
 |
Synes ikke om (3) |
Hele trĂĄden:
- - BIFanatico, 29.07.2015, 20:35
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- - Nickzan, 29.07.2015, 21:03
- - Locust, 29.07.2015, 22:15
- - svinet, 29.07.2015, 22:36
- - BIFanatico, 29.07.2015, 22:39
- - BIFanatico, 21.08.2021, 14:14
- - Cocopops, 21.08.2021, 16:12
- - Sansui, 23.08.2021, 08:05
- - Cocopops, 24.08.2021, 12:22
- - Sahl, 23.08.2021, 09:42
- - Bjur "KING OF DENMARK", 24.08.2021, 10:23
- - Holdet, 24.08.2021, 11:54
- - GringO#80#, 25.08.2021, 09:16