SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(Off topic)

skrevet af Holdet, , 24.08.2021, 11:54

» Der er jo rigmænd der har vist sig dygtige forretningsmænd, der i forvejen
» er stamgæster på stadion.

Og det er muligvis det at de er dygtige, som afholder dem fra at smide penge i Brøndby

Synes godt om (1) Synes ikke om (3)

Hele trĂĄden:

  • - BIFanatico, 29.07.2015, 20:35 [Board][Mix]
    • - Nickzan, 29.07.2015, 21:03
    • - Locust, 29.07.2015, 22:15
    • - svinet, 29.07.2015, 22:36
      • - BIFanatico, 29.07.2015, 22:39
    • - BIFanatico, 21.08.2021, 14:14
      • - Cocopops, 21.08.2021, 16:12
        • - Sansui, 23.08.2021, 08:05
          • - Cocopops, 24.08.2021, 12:22
        • - Sahl, 23.08.2021, 09:42
        • - Bjur "KING OF DENMARK", 24.08.2021, 10:23
          • - Holdet, 24.08.2021, 11:54
        • - GringO#80#, 25.08.2021, 09:16
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580289 indlæg i 27809 tråde, 12749 registrerede brugere, 35 brugere logget ind(2 registrerede, 33 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^