SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(Off topic)

skrevet af Nr. 10 E-mail, Frederiksberg, , 05.03.2022, 10:44
(redigeret af Nr. 10, 05.03.2022, 10:51)

Hey!

Vil høre om der er nogen inde at se kampen i morgen i Silkeborg, som kører til Kbh. efter kampen. Så vil jeg gerne med mod en kompensation. Bor på Frb. op ad Valby.

Skriv PM ved at trykke pĂĄ mit brugernavn i denne besked.

Mvh
Michael

---
-This is my church
-This is where I heal my hurts
-It's in the world I've become
-Contained in the hum
-Between voice and drum

Synes godt om (1) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - Nr. 10, 05.03.2022, 10:44 [Board][Mix]
    • - Thomcat, 06.03.2022, 09:17
      • - Nr. 10, 06.03.2022, 10:15
        • - Thomcat, 06.03.2022, 10:48
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 111 brugere logget ind(1 registrerede, 110 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^