(Off topic)
Hey!
Vil høre om der er nogen inde at se kampen i morgen i Silkeborg, som kører til Kbh. efter kampen. Så vil jeg gerne med mod en kompensation. Bor på Frb. op ad Valby.
Skriv PM ved at trykke pĂĄ mit brugernavn i denne besked.
Mvh
Michael
---
-This is my church
-This is where I heal my hurts
-It's in the world I've become
-Contained in the hum
-Between voice and drum
| Synes godt om (1) | Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden: