SydSiden Online (SSO)

BrĂžndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Toska, , 30.08.2024, 12:11

Hvorfor handler CV altid i sidste Þjeblik? I fÞlge ham selv, er det fordi der er mange ting der skal gÄ op i en hÞjere enhed, fÞr man kan afslutte en handel. Dertil lyder det jo meget rigtigt. Men sÄ er mit spÞrgsmÄl, hvorfor kan alle andre klubber stort set have handlet fÊrdig fÞr CV kommer igang?
Alle trÊner mig bekendt, Þnsker at de har deres truppe klar til sÊson starten eller i hvertfald det meste af den. Der kan jo opstÄ en mulighed i sidste Þjeblik, hvor man kan fÄ en rigtig god spiller til en fornuftig pris. Men det er jo slet ikke det der er tale om hos CV.
CV svigter trĂŠner og klub, og forringer dermed JS arbejdsbetingelser.

Jeg ved godt at rigtig mange herinde ikke har det store tilovers for Rado og Ohi. SÄdan ser jeg dog ikke pÄ det. Med min erfaring som trÊner i nÊsten 20 Är, sÄ ligger der noget helt andet bag ved, at de to pludselig ikke er gode nok mere. Det er efter min mening ikke fordi der er kommet noget der er bedre. Hvorfor skulle Ohi pludselig fra den ene dag til den anden, ikke kunne score mÄl mere? Rado som er en arbejdshest, som modstanderen slÄr sig pÄ, og som kan ligge millimeter prÊcise afleveringer, er pludselig heller ikke god nok mere. Igen med min erfaring, sÄ er jeg ikke et sekund i tvivl om at JS har fÄet den besked, at de to ikke lÊngere skal vÊre pÄ holdet, alene af den grund, at de begge er ret omkostnings tunge. Den besked betyder sÄ, at de to spillere selvfÞlgelig taber kvalitet. At Du fra den ene dag til den anden, bliver kÞrt ud pÄ sidelinjen.

En kÊmpe trÊner brÞler, er det ogsÄ, at JS i en sÄ vigtig kamp, som mod Legia Warszawa, ligger ansvaret over pÄ de unge. NÊsten 50% af spillerne var 22 Är og derunder. Her skulle man bruge de erfarende, og nÄr sÄ gruppespillet var nÄet, sÄ kunne man pÄ skift give nogen af de unge spille tid. Det blev en meget dyr brÞler.
Samtidig er jeg ogsÄ nÞd til og sige, at BrÞndby vinder IKKE mesterskaber med sÄ mange masterclass spillere pÄ holdet pÄ en gang. Uden at skal nÊvne navne, sÄ laver de unge gennemsnitligt langt flere fejl end de erfarende. Det skal der selvfÞlgelig ogsÄ vÊre plads til, da det jo er fejlene man skal lÊre af, men sÄ er der altsÄ ikke plads til, at der er 4-5 pÄ holdet pÄ engang.

Til sidst vil jeg ogsÄ sige, at jeg mener BrÞndby har en af de bedste trupper, som de har haft i mange Är. Alle har skader, og det mener jeg ogsÄ med den trup de har, de burde kunne klare. Men igen fÄr man chancen for at fÄ en rigtig god spiller til en fornuftig pris, sÄ skal man selvfÞlgelig slÄ til. Det eneste jeg ville pege pÄ, var man fÄr en reserve keeper for Pentz.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trÄden:

  • - Toska, 30.08.2024, 12:11 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - h.n.nielsen, 30.08.2024, 17:52
      • - Mureren, 30.08.2024, 18:38
        • - h.n.nielsen, 30.08.2024, 18:51
      • - Toska, 30.08.2024, 19:20
        • - h.n.nielsen, 31.08.2024, 08:50
          • - The Pride Of Denmark, 31.08.2024, 09:11
            • - h.n.nielsen, 31.08.2024, 13:21
            • - Chester, 31.08.2024, 14:45
          • - Mureren, 31.08.2024, 16:06
          • - Thomcat, 31.08.2024, 17:03
            • - The Pride Of Denmark, 01.09.2024, 04:27
            • - 1312, 16.09.2024, 05:09
        • - 1312, 16.09.2024, 05:06
          • - Toska, 16.09.2024, 07:31
            • - Sceptic III, 16.09.2024, 08:15
              • - Toska, 17.09.2024, 07:52
                • - Sceptic III, 17.09.2024, 08:31
            • - 1312, 16.09.2024, 19:24
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580290 indlÊg i 27809 trÄde, 12749 registrerede brugere, 102 brugere logget ind(4 registrerede, 98 gÊster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^