(SydSiden Online)
skrevet af 1312, Hellerup, , 01.09.2024, 19:17
» Få nu sendt den DBU tabertræner på porten, nu har det sejlet rundt siden
» slutspillet.
»
» og hvordan kan han skifte Sebulonsen ud som den første, derefter gik alt i
» højresiden i stå, tilspiller vi os overhovedet en chance efter han går ud?
»
» og Suzuki får 80 min, han er helt væk p.t. og burde slet ikke starte.
Enig
Jeg får røde knopper hvis jeg skal se på flere DBU trænere uddannet ud i den røde tråd.
Har DBU nogensinde tænkt at det ikke er nogen god idé at ensforme trænere, men istedet promovere så mange stilarter som muligt??
Og når man har en strategi, hvor man udtrykkeligt skriver man vil spille presfodbold, så er det man meget mærkelig man ansætter JS
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden:
- - h.n.nielsen, 01.09.2024, 16:02
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif) ![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif) - - Hansen2610, 01.09.2024, 16:08
- - Hamsik, 01.09.2024, 16:27
- - Hansen2610, 01.09.2024, 16:32
- - Experten, 02.09.2024, 10:05
- - Doktorenergud, 01.09.2024, 16:30
- - Tersted, 01.09.2024, 16:42
- - h.n.nielsen, 01.09.2024, 17:02
- - fake, 02.09.2024, 09:56
- - Hansen2610, 01.09.2024, 17:08
- - h.n.nielsen, 01.09.2024, 18:14
- - Hansen2610, 01.09.2024, 18:40
- - h.n.nielsen, 01.09.2024, 19:10
- - Hansen2610, 01.09.2024, 19:14
- - h.n.nielsen, 01.09.2024, 20:18
- - 1312, 01.09.2024, 19:17
- - Sahl, 02.09.2024, 09:55
- - Chester, 02.09.2024, 12:16
- - 1312, 02.09.2024, 23:02
- - Mr. Jinx, 11.12.2024, 02:28
- - 1312, 09.12.2024, 17:40
- - Sceptic III, 10.12.2024, 08:44
- - 1312, 11.12.2024, 03:44
- - Sceptic III, 11.12.2024, 08:29
- - 1312, 11.12.2024, 14:53
- - Mr. Jinx, 11.12.2024, 15:27
- - 1312, 12.12.2024, 15:38
- - since82, 12.12.2024, 21:14
- - Mr. Jinx, 13.12.2024, 04:02
- - Ivaninho, 17.12.2024, 09:50
- - h.n.nielsen, 17.12.2024, 19:49
|
|