SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Sahl E-mail, , 02.10.2024, 15:18

» Så glæder det mit gule hjerte, at flere og flere nævner A Z. Det er sådan en
» træner vi mangler, dem der ikke kan lide lugten i bageriet, er også dem,
» som ikke er eller blive gode nok til Brøndby.

Farvel til Masterclass og harmoni i truppen.

---
85,87,88,90,91,96,97,98,02,05,21

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - Toska, 01.10.2024, 17:19 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - h.n.nielsen, 01.10.2024, 18:30
    • - Chester, 01.10.2024, 21:11
      • - Toska, 02.10.2024, 08:23
        • - Chester, 02.10.2024, 14:03
    • Krise traume - Sceptic III, 02.10.2024, 08:54
    • - Kongen13, 02.10.2024, 08:59
    • - Sahl, 02.10.2024, 15:18
      • - Toska, 02.10.2024, 17:19
        • - Mureren, 02.10.2024, 17:33
          • - Toska, 02.10.2024, 23:00
    • - fake, 04.10.2024, 13:05
      • - Toska, 05.10.2024, 08:08
      • - Doktorenergud, 05.10.2024, 14:05
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580301 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 129 brugere logget ind(1 registrerede, 128 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^