SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af h.n.nielsen, , 08.10.2024, 23:06

» Øv. Bedst som vi skulle have kontinuerlig vækst ødelægger Jan B det igen.
» Vi er er syg patient så længe han har aktier i vores klub. Godt gået CV.

Enig, hvis nogen skulle være smidt ud, kunne de starte med JBA.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

  • - Gorillaen, 08.10.2024, 13:02 [Board][Mix]
    • - Karsdæn78, 08.10.2024, 13:04
      • - Gorillaen, 08.10.2024, 13:08
        • - Jump666, 08.10.2024, 13:17
    • - belle, 08.10.2024, 14:50
      • - Sansui, 08.10.2024, 15:04
      • - 1312, 08.10.2024, 15:12
        • - Toska, 09.10.2024, 08:22
          • - 1312, 09.10.2024, 09:30
            • - Toska, 09.10.2024, 10:30
    • - Doktorenergud, 08.10.2024, 15:04
    • - 1312, 08.10.2024, 15:11
    • - h.n.nielsen, 08.10.2024, 15:55
      • - Doktorenergud, 08.10.2024, 16:14
        • - h.n.nielsen, 08.10.2024, 20:14
          • - boxxch, 12.10.2024, 16:17
    • Tak til Carsten V. Jensen - Bedste siden Per B - Mr. Jinx, 08.10.2024, 15:59
    • - Romeo31v, 08.10.2024, 17:15
      • - Jimmbo, 08.10.2024, 17:48
        • - Romeo31v, 08.10.2024, 19:04
    • - Hansen2610, 08.10.2024, 17:30
      • - Jump666, 08.10.2024, 20:14
        • - h.n.nielsen, 08.10.2024, 23:06
    • - fka Jorn, 08.10.2024, 22:28
      • - Sahl, 09.10.2024, 08:35
        • - 1312, 09.10.2024, 09:25
    • - fake, 08.10.2024, 23:58
      • - 1312, 09.10.2024, 01:39
        • - Sansui, 09.10.2024, 09:30
    • - 1312, 11.10.2024, 21:52
    • - Fedtmule, 12.10.2024, 22:12
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580301 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 128 brugere logget ind(3 registrerede, 125 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^