(SydSiden Online)
» » Det, som overrasker mig mest, er det faktum at SSO ikke eksploderede i
» » debat, da nyheden breakede.
»
» SSO er jo mere eller mindre død, man er jo knap nok i stand til at holden
» siden kørende, og de samme folk kører rundt i den samme rille konstant
Det er sĂĄ sandt som det er skrevet.
Siden blev forgiftet af en regulær pestilens af galle der udgydes konstant uden nye bidrag af argumenter.
Derefter sivede man andre steder hen
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden:
- - Gorillaen, 08.10.2024, 13:02
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- - Karsdæn78, 08.10.2024, 13:04
- - belle, 08.10.2024, 14:50
- - Doktorenergud, 08.10.2024, 15:04
- - 1312, 08.10.2024, 15:11
- - h.n.nielsen, 08.10.2024, 15:55
- Tak til Carsten V. Jensen - Bedste siden Per B - Mr. Jinx, 08.10.2024, 15:59
- - Romeo31v, 08.10.2024, 17:15
- - Hansen2610, 08.10.2024, 17:30
- - fka Jorn, 08.10.2024, 22:28
- - fake, 08.10.2024, 23:58
- - 1312, 11.10.2024, 21:52
- - Fedtmule, 12.10.2024, 22:12