SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Gud hvor jeg dog gerne saa Zorniger tilbage.. (SydSiden Online)

skrevet af Toska, , 24.10.2024, 16:52

Hvis Du havde været gamle nok, så vidste Du også at en menneskealder, er et udtryk man bruger når det er længe siden. Men ok hvis Du ikke syntes 15 år er meget, så er det ok med mig.

De ting jeg har skitseret i mit indlæg er FACTS. Det er måske mere det Du har svært ved og forholde dig til.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 56 brugere logget ind(0 registrerede, 56 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^