SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 06.01.2025, 17:41
(redigeret af 1312, 07.01.2025, 04:49)

» Den var skam til dig 1312 :)


Jamen mange tak. Jeg er ikke sikker på din begejstring deles :-D og der er sgu nok mange der knapt nok gider læse det ;-)

Men der bliver givet og taget og det er jo det et diskussionsforum er til for

Men det er da fedt nĂĄr du siger det

Omkring det regnskabsmæssige, så går jeg ud fra du mener omkring PSE og deres problemer med finansiering af stadion?

AltsĂĄ min pĂĄstand om deres problemer

Men den påstand holder jeg nu fast i, da jeg har svært ved at se PSE låne mere og de ikke kan finansiere en renovering på anden vis. Med mindre de vil sælge klubben, evt ved at udvide aktiekapitalen med 2 mia.

Så jeg ser stadig fck har et stadion problem, der vil tynge dem. De er bare klogere end BIF, der lod en løsning ødelægge økonomien til at forstærke holdet

Det har PSE ikke gjort endnu. Men klokken tikker derud af

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580301 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 37 brugere logget ind(3 registrerede, 34 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^