SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af muktharsfrikøbsklausul, , 07.01.2025, 20:48

Vi er kun 6 point efter.

Dem henter vi mod midtjylland, som sĂĄ henter 6 point mod frederiksberg. Det er sĂĄledes vigtigt, at vi ikke taber i de kommende derbies - sĂĄ ligger vi matematisk i spidsen.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - Toska, 07.01.2025, 11:08 [Board][Mix]
    • - c4300, 07.01.2025, 12:21
      • - Troldmanden, 07.01.2025, 12:57
    • - Hansen2610, 07.01.2025, 20:24
      • - muktharsfrikøbsklausul, 07.01.2025, 20:48
      • - Patte, 08.01.2025, 09:00
        • - fka Jorn, 08.01.2025, 09:18
        • - Hansen2610, 08.01.2025, 14:36
    • - 1312, 07.01.2025, 23:47
    • - Mr. Jinx, 08.01.2025, 12:11
      • - Karsdæn78, 08.01.2025, 13:12
      • - Mureren, 08.01.2025, 17:38
        • - Toska, 09.01.2025, 16:11
          • - Mureren, 10.01.2025, 13:17
            • - Toska, 10.01.2025, 16:11
              • - Mr. Jinx, 14.01.2025, 11:45
          • - Sahl, 10.01.2025, 14:08
            • - 1312, 10.01.2025, 14:42
              • - The Pride Of Denmark, 10.01.2025, 21:11
                • - 1312, 11.01.2025, 04:18
                  • - The Pride Of Denmark, 23.02.2025, 16:02
    • Kaliffens assistent blev Kalif - 1312, 08.01.2025, 15:59
    • - Kongen13, 09.01.2025, 11:17
      • - Toska, 23.02.2025, 11:13
    • - 1312, 10.01.2025, 17:13
      • - The Pride Of Denmark, 10.01.2025, 21:12
    • - kejr10, 11.01.2025, 11:06
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580290 indlæg i 27809 tråde, 12749 registrerede brugere, 101 brugere logget ind(5 registrerede, 96 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^