(SydSiden Online)
» »
» https://www.tipsbladet.dk/nyhed/ska...ombe-salech-solgt-i-kaempehandel
» »
» » Endnu en der spiller i bif, men fÞrst har kvaliteten til at slÄ igennem
» ved
» » 23 Ärs alderen
» »
» » Det er et problem nÄr man ikke selv fÄr udbytte af og fÄ spillere igennem
» i
» » 18-20 Ärs alderen i helt tilstrÊkkelig omfang som konkurrenterne og
» dermed
» » ikke via MC kan rykke i hierarkiet af klubber
»
» Det er korrekt, men vi mÄ ogsÄ bare vÊre Êrlige og sige at det er umuligt
» at have 100% succesrate pÄ talenter. Nogle talenter slÄr igennem lidt sent
» (HÞjlund eks.), andre slÄr igennem meget sent Vallys, nogle slÄr aldrig
» igennem og andre talenter kunne mÄske slÄ tidligt igennem men har brug for
» en anden spillestil (Salech?)
Pointen i trÄden er netop at dette mÄ vi tage til efterretning og sÄ Êndre i strategien i hvordan man uddanner de 1-2 spillere man skal bruge som 18 Ärige, der er gode nok til at spille Superliga nÄr de er 18 Är og ikke som 23 Ärig
Jeg mener jo man skal droppe den dyre satsning pÄ 14-16 Ärige for sÄ at sÊtte de ekstra penge af som 17-18 Ärige.
Dvs du smider fÞrst dine sparsomme midler ind nÄr du med stÞrre chance kan se hvem der har niveauet.
Bischoff kostede den stolte sum af 0 kroner at hente som sen 16 Ärig. Nartey kostede vist det samme i direkte transfer
Dvs de to unge der spiller jÊvnligt kostede 0 kr. Jeg vil tro man smider 10 millioner i spillere hvert Är fra 14-16 Är.
For de penge kan du kÞbe 1-4 stÞrre talenter, som 17-18 Ärig og derfra sikre stÞrre hit rate.
Ingen aner hvem bliver til noget nÄr de er 14-15-16 Är.
Og alle de der spiller under nr. 4 i en U19 trup bliver ALDRIG til noget der giver en transfersum og derfor er de kun fyld og skal aflĂžnnes som fyld
Om du skal fylde op med spiller nr. 150 i Danmark i den Ärgang er totalt ligegyldig for de skal kun hjÊlpe med at stille hold, sÄ man kan uddanne de 1-2 der kommer igennem nÄleÞjet
Vi bruger for mange penge pÄ ingenting
KÞge kan uddanne unge spillere billigere end BIF kan og derfor skal de have lov til det, og der skal BIF sÄ smide pengene ind i stedet
Skeptikeren vil sige det bliver âfor dyrtâ men alt er et marked og hvor klubber i den stĂžrrelse kun kan sĂŠlge talenter for 1-2 millioner, sĂ„ vil BIF altid kunne sĂŠlge den samme til en faktor 10, ligesom FCN kan sĂŠlge for en faktor 3 ift BIF
Jeg tror kun sÄdan kan vi rykke forbi de andre, da vi ville bruge fÊrre penge pÄ akademi og kunne flytte 10-12 mill op i lÞnpujlen pÄ SL holdet
»
» Der vil vÊre spillere som udvikler sig i en anden retning end det man
» troede da de var 15 Är, nogle udvikler sig langsommere end hÄbet - eller at
» klubbens 1. holds udvikler en spillestil i en anden retning end det der
» passer bedst til spilleren man lavede aftale med dengang de var 14-16 Är og
» derfor fÄr de ikke det Þnskede gennembrud.
»
» Jeg sÄ gerne at Salech var blevet i BrÞndby efter succes i KÞge og fÄet
» chancen som
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trÄden:
- Benjamin Schmedes - Jeller, 30.12.2024, 15:53
![Ă
bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă
bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Benjamin Schmedes - Heine, 30.12.2024, 17:05
- Benjamin Schmedes - fka Jorn, 30.12.2024, 18:57
- Benjamin Schmedes - The Pride Of Denmark, 31.12.2024, 09:29
- Benjamin Schmedes - 1312, 31.12.2024, 11:30
- Benjamin Schmedes - The Pride Of Denmark, 31.12.2024, 21:21
- Benjamin Schmedes - 1312, 01.01.2025, 01:08
- Benjamin Schmedes - The Pride Of Denmark, 01.01.2025, 08:43
- Benjamin Schmedes - 1312, 01.01.2025, 20:49
- Benjamin Schmedes - The Pride Of Denmark, 02.01.2025, 11:04
- Benjamin Schmedes - FJ, 04.01.2025, 15:57
- Benjamin Schmedes - 1312, 05.01.2025, 09:00
- Benjamin Schmedes - The Pride Of Denmark, 05.01.2025, 20:48
- Benjamin Schmedes - 1312, 05.01.2025, 22:17
- Benjamin Schmedes - Chester, 05.01.2025, 22:39
- Benjamin Schmedes - 1312, 05.01.2025, 23:23
- Benjamin Schmedes - Troels, 06.01.2025, 11:26
- Benjamin Schmedes - 1312, 06.01.2025, 17:52
- Benjamin Schmedes - The Pride Of Denmark, 06.01.2025, 12:57
- Benjamin Schmedes - 1312, 06.01.2025, 17:38
- - 1312, 10.01.2025, 13:52
- - 1312, 15.01.2025, 10:14
- - Sceptic III, 16.01.2025, 09:47
- - 1312, 19.01.2025, 01:58
- - Sceptic III, 21.01.2025, 08:43
- - 1312, 22.01.2025, 10:55
- - muktharsfrikĂžbsklausul, 22.01.2025, 12:11
- - Sceptic III, 22.01.2025, 14:29
- - 1312, 24.01.2025, 00:10
- - The Pride Of Denmark, 24.01.2025, 07:12
- - 1312, 24.01.2025, 22:07
- 3. - 4. valg uanset hvad? - Sceptic III, 28.01.2025, 14:57
- 3. - 4. valg uanset hvad? - 1312, 28.01.2025, 23:12
- BIF med en ApS - 1312, 11.02.2025, 20:13
- - 1312, 07.02.2025, 20:02
- 3. - 4. valg uanset hvad? - 1312, 26.02.2025, 23:02
- - 1312, 07.03.2025, 17:32
- 3. - 4. valg uanset hvad? - 1312, 28.01.2025, 23:12
- 3. - 4. valg uanset hvad? - Sceptic III, 28.01.2025, 14:57
- - 1312, 24.01.2025, 22:07
- - The Pride Of Denmark, 24.01.2025, 07:12
- - 1312, 24.01.2025, 00:10
- - 1312, 22.01.2025, 10:55
- - Sceptic III, 21.01.2025, 08:43
- - 1312, 19.01.2025, 01:58
- - Patte, 17.01.2025, 10:26
- - Sceptic III, 16.01.2025, 09:47
- - 1312, 15.01.2025, 10:14
- - 1312, 10.01.2025, 13:52
- Benjamin Schmedes - 1312, 06.01.2025, 17:38
- Benjamin Schmedes - Chester, 05.01.2025, 22:39
- Benjamin Schmedes - 1312, 05.01.2025, 22:17
- Benjamin Schmedes - The Pride Of Denmark, 05.01.2025, 20:48
- Benjamin Schmedes - 1312, 05.01.2025, 09:00
- Benjamin Schmedes - 1312, 01.01.2025, 20:49
- Benjamin Schmedes - The Pride Of Denmark, 01.01.2025, 08:43
- Benjamin Schmedes - GringO#80#, 03.01.2025, 12:05
- Benjamin Schmedes - 1312, 01.01.2025, 01:08
- - Bobleflaad, 05.01.2025, 04:15
- Benjamin Schmedes - The Pride Of Denmark, 31.12.2024, 21:21
- Benjamin Schmedes - 1312, 31.12.2024, 11:30
- - Mr. Jinx, 02.01.2025, 11:43
- Benjamin Schmedes - The Pride Of Denmark, 31.12.2024, 09:29
- Benjamin Schmedes - 1312, 09.02.2025, 08:38