SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Sceptic III, , 21.01.2025, 08:45
(redigeret af Sceptic III, 21.01.2025, 14:34)

»
» Havde vi hentet en 23-årig Sirius-spiller så havde SSO været på nakken af
» Schmedes :-)

Ha ha, det er sgu meget sjovt skrevet - desværre nok rigtigt! specielt hvis vi havde betalt +30 millioner for en 23 årig der har scoret 13 mål i 30 kampe for en lille klub der sluttede som nummer 7 i Sverige

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580301 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 134 brugere logget ind(2 registrerede, 132 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^