SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 11.03.2025, 13:10

» Når man underpræsterer hvert år, så underpræsterer man ikke.

Hvis penge betyder noget for placeringer generelt i fodbold, og det tror jeg der er ret bred enighed om at penge gør, så underpræsterer bif vist i 16 af de forgangne 20 år

Men hvis man konsekvent er elendige til at yde i en organisation, så skulle man måske se sig om efter nogle fejl man kontinuerlig begår

Men måske vi kan omskrive til at bif overbetaler istedet.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

  • - 1312, 10.03.2025, 22:41 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Chester, 10.03.2025, 23:23
      • - 1312, 11.03.2025, 03:15
    • - Kongen13, 11.03.2025, 12:22
      • - 1312, 11.03.2025, 13:10
    • - 1312, 12.04.2025, 18:39
    • - 1312, 18.04.2025, 08:58
      • - punQ, 18.04.2025, 10:03
        • - 1312, 18.04.2025, 12:04
        • - svipper79, 19.04.2025, 15:54
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580289 indlæg i 27809 tråde, 12749 registrerede brugere, 23 brugere logget ind(2 registrerede, 21 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^