(SydSiden Online)
» Når man underpræsterer hvert år, så underpræsterer man ikke.
Hvis penge betyder noget for placeringer generelt i fodbold, og det tror jeg der er ret bred enighed om at penge gør, så underpræsterer bif vist i 16 af de forgangne 20 år
Men hvis man konsekvent er elendige til at yde i en organisation, så skulle man måske se sig om efter nogle fejl man kontinuerlig begår
Men måske vi kan omskrive til at bif overbetaler istedet.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- - 1312, 10.03.2025, 22:41 (SydSiden Online)
![Ã…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ã…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)