SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 29.04.2025, 17:30

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/sup...aa-at-vende-hjem-til-superligaen

Igen en spiller der lige holder en potentiel pensionsordning åben for sig selv.

Spilleren her har en umådelig kærlighed til Esbjerg, men nok mest kun når de kan gøre noget for ham.

Når de ligger for lavt i turnerningerne til for lav hyre, så kunne hans loyalitet lægge et meget lille sted

Så kan vi da for helvede ikke snart stoppe at skulle se spillere påtale den slags fremtidige jobansøgninger?

Det er som om man ved man en dag bliver for dårlig til reelt at få job, men for god venskabs skyld, så kan min hjemklub da lige give mig den sidste fede check på vejen ud.

NEJ. Stop disse pensionsordninger og det er sportsdirektørers job at sige nej et år for tidligt.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

  • - 1312, 08.04.2025, 04:35 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Sceptic III, 08.04.2025, 08:09
      • - 1312, 08.04.2025, 23:35
        • - Toska, 11.04.2025, 11:38
          • - The Pride Of Denmark, 11.04.2025, 21:56
            • - 1312, 12.04.2025, 00:07
            • - Toska, 12.04.2025, 10:45
          • - niear960, 27.04.2025, 16:13
    • - 1312, 21.04.2025, 16:55
      • - Sceptic III, 24.04.2025, 12:49
        • - 1312, 24.04.2025, 15:25
    • - 1312, 29.04.2025, 17:30
      • - Sceptic III, 30.04.2025, 08:12
        • - 1312, 30.04.2025, 17:39
          • - Sceptic III, 01.05.2025, 08:02
            • - 1312, 01.05.2025, 17:04
    • - 1312, 20.05.2025, 17:49
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 117 brugere logget ind(3 registrerede, 114 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^