SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 01.05.2025, 17:04

Humlen i artiklen er at spilleren mener han om 6-7 år kan se Esbjerg evt være tilbage i superligaen og dermed kunne sende ham en fed check når han reelt er for dårlig til at få en markedsbaseret kontrakt i andre superligaklubber.

Og det er undskyld mig, same shit hver gang vi ser fodboldspillere skifte klub at vi skal se den slags jobansøgninger til en tid hvor man burde spille Nordic Bet liga, men hænger den op på en falsk klubfølelse, der hører 1960 til.

Alle vil spille højst muligt til højst muligt indkomst og klubber skal også lægge denne falskhed fra sig.

Vi skulle have sagt til Wass sidste sommer at det var tak for denne gang og sĂĄ kunne han spille i en 1. divisionsklub eller 2. division.

MĂĄske en god ide man fik klubbernes 2. hold op i 2. division, for sĂĄ kunne han da spille med der i 1 ĂĄr eller 2.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - 1312, 08.04.2025, 04:35 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Sceptic III, 08.04.2025, 08:09
      • - 1312, 08.04.2025, 23:35
        • - Toska, 11.04.2025, 11:38
          • - The Pride Of Denmark, 11.04.2025, 21:56
            • - 1312, 12.04.2025, 00:07
            • - Toska, 12.04.2025, 10:45
          • - niear960, 27.04.2025, 16:13
    • - 1312, 21.04.2025, 16:55
      • - Sceptic III, 24.04.2025, 12:49
        • - 1312, 24.04.2025, 15:25
    • - 1312, 29.04.2025, 17:30
      • - Sceptic III, 30.04.2025, 08:12
        • - 1312, 30.04.2025, 17:39
          • - Sceptic III, 01.05.2025, 08:02
            • - 1312, 01.05.2025, 17:04
    • - 1312, 20.05.2025, 17:49
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 167 brugere logget ind(1 registrerede, 166 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^