SydSiden Online (SSO)

BrĂžndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 18.05.2025, 15:13

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/sup...til-transfers-af-osorio-ogfrancu

SpĂžrger man ude blandt fans sĂ„ er BIF lig med FÆLLESSKABET

Men nÄr man ser vores spillere, sÄ er de hurtigere ude af dÞren end de nÊrmest kan nÄ at komme pÄ holdet. Fx Schwartau. Eller Nartey og hans 3 Ärige kontrakt, med det forbehold at vi ikke kan vÊre sikre pÄ det er Nartey og agenten, der fravalgte en 4 Ärig. Men jeg tror det er.

Det er som om man i FCM forklarer sine 15-16 Ă„rige at Ă„rsagen til de overhovedet er pĂ„ det akademi og bliver betalt 80 gange hĂžjere end deres flaskedrenge kammerateri i FĂžtex, er at man som 20-23 Ă„rig er, for at bruge et grimt ord, solidarisk med den nĂŠste 15–16 Ă„rige der kommer ind pĂ„ akademiet.

Hvis fcm ikke fÄr en rimelig betaling og afkast iform af en periode, hvor spilleren hjÊlper klubben for overlevelse, sÄ er der ingen klub og ingen kultur at passe pÄ lÊngere.

I KÞbenhavns omrÄdet skal JEG have mig en Ferrari asap og sÄ vil man faktisk skide pÄ om den nÊste fÄr en chance til at spille fodbold pÄ hÞjt europÊisk plan.

Hele det set up, der stÄr klar med skole og trÊnere, baner og stadion tÊnker man nok er dumpet ned fra himlen.

Nu er det et hÄrdt pres at lÊgge pÄ en 16 Ärig at fÄ at vide at man skal passe pÄ historien og fremtiden pÄ samme tid. Problemet er, der er ingen vej udenom.

Hvis man i PalmĒs fadbamse verden ikke begynder at indse man har et stÞrre ansvar, sÄ synes jeg han skal sÞge tilbage til en mindre klub, mÄske Vordingborg er brug for en administrerende direktÞr.

SÄ nÄr Oliver SÞrensen i artiklen har vÊret i fcm indtil han er 23 Är, sÄ mÄ man ganske enkelt bare tage hatten af for manden og anerkende at han er kulturbÊrer i meget stÞrre omfang end han mÄske selv tÊnker pÄ eller indser og fremfor alt fÄr kredit for.

Han er typen af danske fodboldspillere, hvis hele den danske liga hviler sin fremtid pÄ. SÄ man kan bare hÄbe han fÄr en fremragende karriere, nÄr han nok til sommer fÄr en super kontrakt ude i Europa.

Det kunne hele BIF’s organisation lére meget af. Jeg ved dog godt jeg smider perler for svin.

Der er ingen kultur i BIF. Andet end man vil have lov til at kaste med romerlys mod familietribuner landet rundt.

Man skal virkelig til at passe pÄ, hvorvidt der er en fremtid for en organisation, som BrÞndby IF. For begynder man ikke at arbejde sammen pÄ et moderat set up uden 3 millioner i Ärlige bÞder og egoisme, sÄ dÞr denne subkultur i en implosion, hvor det brede flertal ikke kan se sig selv lÊngere.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trÄden:

  • - 1312, 18.05.2025, 15:13 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - 1312, 21.05.2025, 15:45
      • - Mureren, 22.05.2025, 07:45
      • - GringO#80#, 22.05.2025, 11:44
    • - Lunkne, 26.05.2025, 11:02
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlÊg i 27810 trÄde, 12749 registrerede brugere, 39 brugere logget ind(2 registrerede, 37 gÊster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^