SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af punQ, , 02.06.2025, 15:40

» Zorniger er efter min mening, den træner, som har gjort mest godt i Brøndby siden Laudrup dagene, ingen tvivl om det.
» Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om, at Zornigers tilstedeværelse i
» OB, vil kunne ses markant.

Laudrup var ikke god for klubben. Lad os nu lige mane den misforståelse i jorden én gang for alle. Laudrup var en overforkælet træner, der var tæt på at køre klubben ned i et hul.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - Toska, 31.05.2025, 17:52 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - 1312, 01.06.2025, 01:02
      • - Toska, 02.06.2025, 13:58
        • - punQ, 02.06.2025, 15:40
          • - Toska, 02.06.2025, 17:38
            • - 1312, 02.06.2025, 21:39
            • - Chester, 03.06.2025, 07:31
          • - The Pride Of Denmark, 02.06.2025, 18:36
            • - punQ, 03.06.2025, 09:31
              • - sydsiden2450, 03.06.2025, 11:07
              • - The Pride Of Denmark, 04.06.2025, 19:00
        • - The Pride Of Denmark, 02.06.2025, 18:41
          • - Toska, 07.06.2025, 11:36
            • - The Pride Of Denmark, 09.06.2025, 18:32
        • - niear960, 07.06.2025, 18:35
          • - Toska, 08.06.2025, 08:41
            • - Chester, 09.06.2025, 10:00
            • - 1312, 09.06.2025, 12:55
              • - Bjur "KING OF DENMARK", 26.06.2025, 10:41
                • - The Pride Of Denmark, 26.06.2025, 12:27
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580289 indlæg i 27809 tråde, 12749 registrerede brugere, 203 brugere logget ind(1 registrerede, 202 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^