(SydSiden Online)
skrevet af punQ, , 02.06.2025, 15:40
» Zorniger er efter min mening, den træner, som har gjort mest godt i Brøndby siden Laudrup dagene, ingen tvivl om det.
» Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om, at Zornigers tilstedeværelse i
» OB, vil kunne ses markant.
Laudrup var ikke god for klubben. Lad os nu lige mane den misforståelse i jorden én gang for alle. Laudrup var en overforkælet træner, der var tæt på at køre klubben ned i et hul.
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden:
- - Toska, 31.05.2025, 17:52 (SydSiden Online)
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif) ![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif) - - 1312, 01.06.2025, 01:02
- - Toska, 02.06.2025, 13:58
- - punQ, 02.06.2025, 15:40
- - Toska, 02.06.2025, 17:38
- - 1312, 02.06.2025, 21:39
- - Chester, 03.06.2025, 07:31
- - The Pride Of Denmark, 02.06.2025, 18:36
- - punQ, 03.06.2025, 09:31
- - sydsiden2450, 03.06.2025, 11:07
- - The Pride Of Denmark, 04.06.2025, 19:00
- - The Pride Of Denmark, 02.06.2025, 18:41
- - Toska, 07.06.2025, 11:36
- - The Pride Of Denmark, 09.06.2025, 18:32
- - niear960, 07.06.2025, 18:35
- - Toska, 08.06.2025, 08:41
- - Chester, 09.06.2025, 10:00
- - 1312, 09.06.2025, 12:55
- - Bjur "KING OF DENMARK", 26.06.2025, 10:41
- - The Pride Of Denmark, 26.06.2025, 12:27
|
|