SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af punQ, , 03.06.2025, 09:31

Laudrup fik ALT han pegede på.. Eneste spiller han gav chancen var vel Agger, resten af talent udviklingen blev vel nærmest afviklet. Han Gik efter personlig success og ville på typisk Laudrup manér kynisk gå til opgaven for egen vinding. Jeg synes det var en fin resultatmæssig tid, men noget orakel var han fandme ikke.. De vilkår han havde var optimale for hans success. Og han havde INTET syn for for klubbens ve og vel, der var ingen hensyn til at klubben skulle være bæredygtig.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

  • - Toska, 31.05.2025, 17:52 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - 1312, 01.06.2025, 01:02
      • - Toska, 02.06.2025, 13:58
        • - punQ, 02.06.2025, 15:40
          • - Toska, 02.06.2025, 17:38
            • - 1312, 02.06.2025, 21:39
            • - Chester, 03.06.2025, 07:31
          • - The Pride Of Denmark, 02.06.2025, 18:36
            • - punQ, 03.06.2025, 09:31
              • - sydsiden2450, 03.06.2025, 11:07
              • - The Pride Of Denmark, 04.06.2025, 19:00
        • - The Pride Of Denmark, 02.06.2025, 18:41
          • - Toska, 07.06.2025, 11:36
            • - The Pride Of Denmark, 09.06.2025, 18:32
        • - niear960, 07.06.2025, 18:35
          • - Toska, 08.06.2025, 08:41
            • - Chester, 09.06.2025, 10:00
            • - 1312, 09.06.2025, 12:55
              • - Bjur "KING OF DENMARK", 26.06.2025, 10:41
                • - The Pride Of Denmark, 26.06.2025, 12:27
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 61 brugere logget ind(1 registrerede, 60 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^