(SydSiden Online)
skrevet af niear960, , 07.06.2025, 18:35
følge ham, er det billede man tegner af Zorniger, overhovedet ikke korrekt, for så ville han aldrig ansætte ham i OB. Mange herinde, men også i medierne, beskyldte Zorniger for ikke og bruge
Der behøve s ingen forklaring fraTB, man kunne selv se at han selvfølgelig var færdig i BIF, i øvrigt hvorfor kom AZ ikke i en storklub efter Brøndby, svaret er lige til han har ikke evnerne
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden:
- - Toska, 31.05.2025, 17:52 (SydSiden Online)
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif) ![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif) - - 1312, 01.06.2025, 01:02
- - Toska, 02.06.2025, 13:58
- - punQ, 02.06.2025, 15:40
- - Toska, 02.06.2025, 17:38
- - 1312, 02.06.2025, 21:39
- - Chester, 03.06.2025, 07:31
- - The Pride Of Denmark, 02.06.2025, 18:36
- - punQ, 03.06.2025, 09:31
- - sydsiden2450, 03.06.2025, 11:07
- - The Pride Of Denmark, 04.06.2025, 19:00
- - The Pride Of Denmark, 02.06.2025, 18:41
- - Toska, 07.06.2025, 11:36
- - The Pride Of Denmark, 09.06.2025, 18:32
- - niear960, 07.06.2025, 18:35
- - Toska, 08.06.2025, 08:41
- - Chester, 09.06.2025, 10:00
- - 1312, 09.06.2025, 12:55
- - Bjur "KING OF DENMARK", 26.06.2025, 10:41
- - The Pride Of Denmark, 26.06.2025, 12:27
|
|