(SydSiden Online)
skrevet af Toska, , 08.06.2025, 08:41
Mange dårlige undskyldninger fra alle jer, som ingen forudsætninger har for at udtaler jer. Sjovt nok er der ingen af jer, som forholder sig til hvad spillerne mener om Zorniger, men det er der nok en grund til.
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- - Toska, 31.05.2025, 17:52 (SydSiden Online)
![Ã…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif) ![Ã…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif) - - 1312, 01.06.2025, 01:02
- - Toska, 02.06.2025, 13:58
- - punQ, 02.06.2025, 15:40
- - Toska, 02.06.2025, 17:38
- - 1312, 02.06.2025, 21:39
- - Chester, 03.06.2025, 07:31
- - The Pride Of Denmark, 02.06.2025, 18:36
- - punQ, 03.06.2025, 09:31
- - sydsiden2450, 03.06.2025, 11:07
- - The Pride Of Denmark, 04.06.2025, 19:00
- - The Pride Of Denmark, 02.06.2025, 18:41
- - Toska, 07.06.2025, 11:36
- - The Pride Of Denmark, 09.06.2025, 18:32
- - niear960, 07.06.2025, 18:35
- - Toska, 08.06.2025, 08:41
- - Chester, 09.06.2025, 10:00
- - 1312, 09.06.2025, 12:55
- - Bjur "KING OF DENMARK", 26.06.2025, 10:41
- - The Pride Of Denmark, 26.06.2025, 12:27
|
|