(SydSiden Online)
» Jeg er fuldstÊndig enig, det der tÊller er og komme i gruppespil ikke
» andet. Heller blive nr 2 og komme i EL gruppespil, end vinde DM og ryge ud
» inden gruppespillet.
Jo, men nu er der bare det ved det, at det er noget lettere at ramme et gruppespil som DM-vinder end nÄr man bliver nr. 2.
Som DM-vinder starter man i CL-Q2, taber mand er ryger man i EL-Q3, taber man der ryger man i ConfereanceL-playoff. Der er sÄledes 3 chancer for at vinde samlet over en modstander.
Nr. 2 starter i Conference League-Q2 og har 3 runder at komme igennem, nÄr DM-vinderen ikke samtidigt vinder pokalen. Her er én chance for at besejre 3 modstandere.
---
Get off your road for the boys in blue and yellow
4,4,4,1,2,1,1,2,1,1,7,3,3,2,1,1,1,2,2,2,1,2,2,1,2,6,8,3,3,3,9,9,
4,3,x,x,1?
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trÄden:
- - 1312, 25.06.2025, 17:42 (SydSiden Online)
![Ă
bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă
bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)