SydSiden Online (SSO)

BrĂžndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af The Pride Of Denmark Hjemmeside E-mail, 2605 BRØNDBY, , 26.06.2025, 12:39

» Jeg er fuldstÊndig enig, det der tÊller er og komme i gruppespil ikke
» andet. Heller blive nr 2 og komme i EL gruppespil, end vinde DM og ryge ud
» inden gruppespillet.

Jo, men nu er der bare det ved det, at det er noget lettere at ramme et gruppespil som DM-vinder end nÄr man bliver nr. 2.

Som DM-vinder starter man i CL-Q2, taber mand er ryger man i EL-Q3, taber man der ryger man i ConfereanceL-playoff. Der er sÄledes 3 chancer for at vinde samlet over en modstander.

Nr. 2 starter i Conference League-Q2 og har 3 runder at komme igennem, nÄr DM-vinderen ikke samtidigt vinder pokalen. Her er én chance for at besejre 3 modstandere.

---
Get off your road for the boys in blue and yellow
4,4,4,1,2,1,1,2,1,1,7,3,3,2,1,1,1,2,2,2,1,2,2,1,2,6,8,3,3,3,9,9,
4,3,x,x,1?

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trÄden:

  • - 1312, 25.06.2025, 17:42 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Toska, 26.06.2025, 00:38
      • - 1312, 26.06.2025, 02:01
    • - Mureren, 26.06.2025, 06:26
      • - Toska, 26.06.2025, 08:59
        • - The Pride Of Denmark, 26.06.2025, 12:39
          • - Mureren, 26.06.2025, 12:50
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:48
          • - Toska, 26.06.2025, 18:28
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:49
          • - Toska, 27.06.2025, 14:47
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:51
    • - Sahl, 30.06.2025, 13:15
      • - 1312, 30.06.2025, 21:33
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlÊg i 27811 trÄde, 12749 registrerede brugere, 117 brugere logget ind(1 registrerede, 116 gÊster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^