SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Mureren, , 20.07.2025, 23:02

» Efter kampen ser du, ikke lidt dum ud, men meget dum ud.
»
» Flot kamp, bedste kamp siden Zorninger tiden og rigtigt flot træner arbejde
» over sommeren.

Det var egentlig ikke min mening, at jeg skulle hive de negative ting frem i dag, men med sådan en kommentar, bliver jeg nødt til det.

At sige vi spiller den bedste kamp siden AZ er helt sort. Vi har langt bedre præstationer under JS og selv under Birk (AGF i pokalen).

Ja, der er fuld kontrol i dag. Silkeborg kommer ikke med noget i dag. Men det er så sandeligt ting der skal forbedres i en fart. Alt for ofte bliver det gå fodbold op gennem banen. 4/5 kontraangreb, ender med at der trædes i bolden og den havner hos bagkæden. Vores backs skal simpelthen hen frem i den bane, når vi opsnapper bolden. Op og lig på bagerste linje, så vi kan trække modstanderen derud. Alt for mange afleveringer fremover banen, inde i midten er komplet ligegyldige. De trækker ikke en eneste modstander væk og vi ender med at spille bolden rundt foran deres midtbane og forsvar. Vi kommer frem til intet på den måde. Når Pentz har bolden, så ligner det at vi dækker mand mand på midten, som om vi er det forsvarende hold. Der er oceaner af plads, hvor vores offensive spillere kunne trække op og komme i farligere situationer. Men nej.

En fin og helt fortjent sejr, men det var ikke fantastisk.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580301 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 76 brugere logget ind(2 registrerede, 74 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^