SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 25.07.2025, 02:12
(redigeret af 1312, 25.07.2025, 02:23)

» At Schmedes til sommer henter:
»
» Mathias Jørgensen i AaB. Fås vel for 15-18 mill.
»
» Anders Klynge i Silkeborg, 10-13 mill. Er den kreative mand BIF mangler
» sammen med en power mand a la Tahirovic. Og Wass som indskifter, Nartey må
» kæmpe sig på.
»
» Kjerrumgaard i OB 30-33 mill. plus videresalg. Ret vildt af en 1. divisions
» spiller. Men har den fysiske pakke. Smid hvad der skal til. Alternativet er
» tandløst angreb.
»
» Alexander Busch i Silkeborg. 20-24 mill., hvis man skal være sikker på at
» få accept. Der er formentlig mange købere.
»
» Og skyd så Suzuki, Kvistgården og Bischoff af til samlet 190 mill.
»
» Det er køb for 88 mill og salg for 190 mill. og stik så Vallys en ny
» kontrakt med en 8 mill. årlig hyre., så han bliver i DK karrieren ud.
»
» Ville give en forward kæde i et 3 mands angreb med Bundgaard/Vallys,
» Kjerrumgaard, Matthias Jørgensen
»
» Bundgaard har spillet bedre kampe på venstresiden ift højresiden, selvom
» højre åbenbart er foretrukne.
»
» Og så skal der formentlig yderligere en angriber til. Men regnskabet er
» reddet, specielt hvis Frendrup og Hermansen sælges denne sommer og
» indbringer nogle vilde beløb

https://bold.dk/fodbold/klubber/bod...-sig-jorgensen-har-ekstrem-kraft

Dommen fra Nordens nok bedste til at sætte og træne et fodboldhold er at MJ har en “ekstrem kraft”.

Vi kan jo ikke vide om Brøndby har været ind over. Men det er sørgeligt at man ikke sætter alt ind på at få den slags spillere til klubben.

At Bodø køber MJ er jo nærmest en garanti for kvaliteten er til stede.

Igen sover vi i timen, også selv om prisen på spilleren er pæn høj.

Man prøver tydeligvis at skabe værdi i BIF ved at hente transferfri eller spillere med meget lille transfer pga udløb og det er da fint at være økonomisk, men spillere der scorer point via assists og mål er nu engang dyre og stor efterspørgsel på.

Sørgeligt vi ikke er ude om os.

Samtidig må jeg simpelthen meddele BIF’s uduelige ledelse at jeg hermed ikke længere ønsker at bidrage med en storslået oversigt over hvad man bør købe… mindst frem til næste gang.

Efter eftertanke ser vi åbenbart strategisk anderledes på vejen frem… skandale…

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

  • - 1312, 12.04.2025, 20:25 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - The Pride Of Denmark, 16.04.2025, 10:10
      • - muktharsfrikøbsklausul, 16.04.2025, 11:50
        • - SkitzoAllan, 15.05.2025, 07:21
      • - 1312, 16.04.2025, 16:46
    • - fake, 16.04.2025, 10:29
      • - 1312, 16.04.2025, 16:43
    • - 1312, 30.04.2025, 19:40
      • - c4300, 01.05.2025, 05:42
    • - 1312, 14.05.2025, 22:53
    • - 1312, 25.07.2025, 02:12
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 103 brugere logget ind(0 registrerede, 103 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^