(SydSiden Online)
Ja, den gamle betydning af "ingen over klubben" er ihvertfald stendød
---
Det hedder 'we love you Brøndby WE DO' !
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden:
- - 1312, 21.07.2025, 13:42 (SydSiden Online)
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
(SydSiden Online)Ja, den gamle betydning af "ingen over klubben" er ihvertfald stendød ---
Hele trĂĄden:
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580289 indlæg i 27809 tråde, 12749 registrerede brugere, 49 brugere logget ind(2 registrerede, 47 gæster) |