SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af niear960, , 31.07.2025, 19:05

» God torsdag til alle.
»
» Hvad skal man forvente af denne kamp, kigger man tilbage i 90erne så at de
» var kørt over inden pausen, idag skal man vel være heldig føre vi 1-0 og
» haft 1-2 hjørne spark måske og 2-3 chancer.. hvor blev det press spil af vi
» alle kendte engang med angreb og masser af chancer, i farum havde vi vel
» 1,5 chance.. det er sgu ikke det som i min verden er det brøndby jeg
» dengang i 1993 med 5-0 over aab begyndte at holde med....
»
» Men man kan håbe nogen tager sig sammen og faktisk tør tage nogen chancer
» og vi udspiller 1 div holdet vi møder idag...

Du begår den samme fejl som mange andre, at holde fodbold i dag op mod 1993 er ( undskyld) ualmindelig dumt, I 1993 kunne Brøndby som den førende klub i DK hente alt hos andre klubber i ligaen det kan jo ikke i dag, og i øvrigt var mange klubber dengang jo stadigvæk amatører,så den samligning er simpelhen på månen

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - meyer, 31.07.2025, 14:05 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Benjas, 31.07.2025, 15:45
      • - Fedtmule, 31.07.2025, 16:14
    • - niear960, 31.07.2025, 19:05
      • - Troels, 31.07.2025, 22:04
        • - 1312, 01.08.2025, 00:56
    • - The Pride Of Denmark, 01.08.2025, 10:40
      • - Mr. Jinx, 01.08.2025, 10:54
        • - The Pride Of Denmark, 02.08.2025, 09:52
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 55 brugere logget ind(0 registrerede, 55 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^