(SydSiden Online)
» God torsdag til alle.
»
» Hvad skal man forvente af denne kamp, kigger man tilbage i 90erne så at de
» var kørt over inden pausen, idag skal man vel være heldig føre vi 1-0 og
» haft 1-2 hjørne spark måske og 2-3 chancer.. hvor blev det press spil af vi
» alle kendte engang med angreb og masser af chancer, i farum havde vi vel
» 1,5 chance.. det er sgu ikke det som i min verden er det brøndby jeg
» dengang i 1993 med 5-0 over aab begyndte at holde med....
»
» Men man kan håbe nogen tager sig sammen og faktisk tør tage nogen chancer
» og vi udspiller 1 div holdet vi møder idag...
Du begår den samme fejl som mange andre, at holde fodbold i dag op mod 1993 er ( undskyld) ualmindelig dumt, I 1993 kunne Brøndby som den førende klub i DK hente alt hos andre klubber i ligaen det kan jo ikke i dag, og i øvrigt var mange klubber dengang jo stadigvæk amatører,så den samligning er simpelhen på månen
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden:
- - meyer, 31.07.2025, 14:05 (SydSiden Online)
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)