SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Musha_, Paphos, , 29.08.2025, 18:18

Hermed en underskriftindsamling til en ny udebanetrøje for Brøndby IF.
Af uforklarlige årsager mente nogen i klubben, at det var en god idé at lade Helle Thorning-Schmidt designe Brøndbys nye udebanetrøje. En kvinde, der absolut intet har med Brøndby IF at gøre, tidligere har vist sin støtte til FCK og senest har tilsvinet vores unikke fanlavet udebanetrøje fra sæsonen 2022/23 på SoMe.

Derudover er Helles udebanetrøje ganske enkelt grotesk grim at se på.

Link til underskriftindsamlingen

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - Musha_, 29.08.2025, 18:18 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - punQ, 30.08.2025, 10:10
      • - Musha_, 30.08.2025, 13:22
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 86 brugere logget ind(2 registrerede, 84 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^