SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Birk fyret (SydSiden Online)

skrevet af Fedtmule, , 09.09.2025, 19:18

Jeg er både sindssyg ærgerlig og fuldstændig afklaret. Ville ønske man havde ventet 2-4 år + at man på samme tid havde en bedre samlet trænergruppe, end hvad der har været tilfældet. Jeg tror Birk bliver en fremragende træner en dag. Men ikke endnu.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 30 brugere logget ind(0 registrerede, 30 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^