(Køb, salg og bytte af billetter)
Er ude at rejse, så hvis nogen vil have to gratis billetter til fcn-kampen, så sig til.
Bare de bliver brugt, så jeg får mine fanpoint... det er eneste betingelse.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- - BDJ, 06.11.2025, 04:41 (Køb, salg og bytte af billetter)
![Ã…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ã…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)