SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(Køb, salg og bytte af billetter)

skrevet af BDJ E-mail, , 06.11.2025, 04:41

Er ude at rejse, så hvis nogen vil have to gratis billetter til fcn-kampen, så sig til.
Bare de bliver brugt, så jeg får mine fanpoint... det er eneste betingelse.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580303 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 109 brugere logget ind(3 registrerede, 106 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^