SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Jeg forventer vi vinder over Vejle (SydSiden Online)

skrevet af Chester, Nørrebro, , 08.12.2025, 17:36

Kampen i aften tror jeg vil gå på samme måde som mod fcf.

Spændende om Gregoritsch starter eller indskiftes. Er han på banen bliver det spændende om de har opdaget, at han skal spilles oppe i luften og ikke langs jorden.

---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580289 indlæg i 27809 tråde, 12749 registrerede brugere, 76 brugere logget ind(3 registrerede, 73 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^