SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Mr. Jinx, , 08.01.2026, 22:25

Bundgaard er den største fejl signing i Brøndbys historie når man ser på de godt 23 mill vi gav for ham, og hvad han har leveret.

Han har simpelthen ikke hvad der skal til for at blive en topspiller og bliver aldrig en succes i Brøndby.

Alle spillere kan i små perioder ligne Messi, men når man mindre om Bruno Batata 98% af tiden, så er det bare skidt.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

  • - Jeller, 08.01.2026, 13:51 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - muktharsfrikøbsklausul, 08.01.2026, 14:49
      • - Jeller, 08.01.2026, 17:39
        • - muktharsfrikøbsklausul, 08.01.2026, 19:04
        • - Chester, 08.01.2026, 19:16
          • - Jeller, 08.01.2026, 22:18
            • - Mr. Jinx, 08.01.2026, 22:25
              • - Jeller, 09.01.2026, 07:01
                • - Mr. Jinx, 10.01.2026, 20:35
                  • - vaffanculo, 14.01.2026, 12:43
                    • - Mr. Jinx, 16.01.2026, 19:01
                      • - vaffanculo, 17.01.2026, 11:25
            • - Chester, 08.01.2026, 22:39
    • - 1312, 19.01.2026, 17:41
      • - Sahl, 24.01.2026, 10:34
        • - 1312, 24.01.2026, 21:16
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580290 indlæg i 27809 tråde, 12749 registrerede brugere, 171 brugere logget ind(3 registrerede, 168 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^