(SydSiden Online)
BIF synes at kunne tegne en form for kontrakt med en spiller, der har godt 100 kampe i PL. Danske klubber vil aldrig kunne lokke spillere til pĂĄ deres absolutte peak nĂĄr vi taler spillere i international klasse
Derfor skal der være et eller andet i vejen med dem. Enten sidde på bænken, have været skadet, eller kronisk skadet. Eller på anden vis endt på en blind vej.
Men det at en spiller åbenbart kan klemmes ned i indkomst, eller hans klub tager et stort hug er jo et tegn på at andre ting spiller ind og hvis man i ledelsen ikke er fræk nok til at spørge til hvad skal til, for at få spilleren ind i truppen, så sker der intet.
Så er dette vejen frem? Kan man kæmpe imod klubber med større økonomi bare ved at være bondesnu??
Noget tyder på det. Muligt man er i gang med at købe katten i sækken, men der må sidde mange spillere rundt om, som kunne øge kvaliteten i BIF, hvis man tør være kreativ.
Dog er det nok også en grænse for hvor mange af den slags lotto kuponer vi kan satse på.
Men interesant udvikling.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden:
- - Jeller, 08.01.2026, 13:51 (SydSiden Online)
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)