Helle Thorning som CEO? NEJ TAK (SydSiden Online)
» » Samtidig får ejerne en politisk indflydelse.
» »
» » Du ser igennem det idiotiske lag af klam nepotisme og korruption. Men
» » pøblen kan ikke få armene ned. HTS går fra (bundkorrupte organisation)
» Red
» » Barnet til en “mandebastion” og man øger måske interessen i det
» » underrepræsenterede segment, der kan øge publikum på stadion med
» adskillige
» » tusinde pr kamp.
» »
» » Jeg siger ikke der er instant succes, men faktisk nok en langsigtet
» » politisk plan. Man køber sig goodwill ude i den hjernevaskede pøbel.
» »
»
» Jeg tror heldigvis at du stærkt overvurderer HTS popularitet i
» befolkningen. Ikke en gang blandt social demokrater er hun super populær.
» Jeg tror også at du glemmer at der netop i en klub som Brøndby er en
» appetit på autentisk passion. Rigtig mange fans brækker sig over den
» udvikling vi har gang i.
Tværtimod. Du taler om en politiker, som ved valg kan få op mod 30% af borgerne til at stemme for sig.
Samtidig er der ca. 50% af befolkingen, som ser positiv på rød blok. 1 ud af 2 i Danmark vil have et fortrinsvis positivt syn på Helle T. Det lyder på mig, som om du laver den klassiske fejl, som er at lytte til det højtråbende mindretal og derudaf aflede at Helle T er ilde set.
Ja, hun er det i den rabiate 15% af befolkningen og af de plus 20%, der aldrig skifter politisk blok. Men ligefrem så ekstrem, at de fravælger BIF, hvis hun er direktør, er et meget lille mindretal.
Tilmed er Kbh ræverødt. Dermed er der nærmere 70% i Kbh, der ser favorable på Helle T.
“Super populær”. Hvad betyder det reelt? 7 ud af 10 danskere ville se op til Helle T, hvis de mødte hende personligt på gaden.
Jeg så i går et udklip på TV, hvor Lars Boje går hen af gaden og så kommer der to unge fyre imod ham. De stopper ham på gaden og giver ham hånden.
En mand, der kan samle 2,1% af stemmerne stopper man op og giver hånden på gaden. Det siger noget om danskernes tilgang til kendiseffekten. Den effekt er ufattelig stærk og jeg tror du undervurderer den, ift Helle T.
»
» » Tirsdag er der valg. Et valg hvor vi har en statsminister, der har meldt
» udi
» » af hun:
» »
» » “Mødes af en befolkning, der på det seneste har fået en dybere relation
» til
» » hende og hun MØDES AF BORGERE MED TÅRER I ØJNENE….”
» »
» » I shit U not. Det har kællingen sagt. Straight outta Pyongyang. Der er
» » niveauet vi har ramt i Staunings Danmark. Dette land og kontinent er
» fucked
» » på så mange lag, at der ikke er mere at kæmpe for, med mindre det sker
» via
» » manipulation.
» »
»
» Ja det kunne de ikke have skrevet meget bedre i Pyongyang. Til gengæld ser
» det ikke ud til at give samme effekt som under corona. Danskerne begynder
» så småt at se igennem det. Men hvis man sidder og venter på at danskerne
» for alvor vågner op og stemmer et parti som BP ind i regeringen, så lever
» man selv i drømmeverden. Jeg anbefaler pro aktivitet. Rejs syd på mod
» lavere skat og bedre vejr.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Musha_, 21.03.2026, 16:30 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Helle Thorning som CEO? Hvorfor ikke?? - BIF2200, 22.03.2026, 08:39
- Helle Thorning som CEO? Hvorfor ikke?? - Musha_, 22.03.2026, 13:19
- Helle Thorning som CEO? Hvorfor ikke?? - 1312, 22.03.2026, 17:29
- Helle Thorning som CEO? Hvorfor ikke?? - Musha_, 22.03.2026, 13:19
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Cappa, 22.03.2026, 13:20
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Jimmbo, 22.03.2026, 13:46
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - h.n.nielsen, 22.03.2026, 19:57
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Troels, 22.03.2026, 20:00
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Musha_, 22.03.2026, 20:12
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Troels, 23.03.2026, 12:01
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - 1312, 23.03.2026, 18:53
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Musha_, 23.03.2026, 19:37
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - 1312, 23.03.2026, 22:20
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Musha_, 23.03.2026, 22:59
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - 1312, 24.03.2026, 06:01
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Musha_, 24.03.2026, 10:56
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - 1312, 26.03.2026, 09:20
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Musha_, 24.03.2026, 10:56
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - 1312, 24.03.2026, 06:01
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Musha_, 23.03.2026, 22:59
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - 1312, 23.03.2026, 22:20
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Musha_, 23.03.2026, 19:37
- Helle Thorning som CEO? NEJ TAK - Musha_, 22.03.2026, 20:12
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - Michael, BS Polen, 23.03.2026, 13:31
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - 1312, 23.03.2026, 18:51
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - since82, 01.04.2026, 00:53
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - 1312, 01.04.2026, 09:03
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - Grønsvær, 03.04.2026, 17:53
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - Sahl, 08.04.2026, 15:16
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - c4300, 04.04.2026, 09:12
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - 1312, 04.04.2026, 12:25
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - Grønsvær, 03.04.2026, 17:53
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - 1312, 01.04.2026, 09:03
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - since82, 01.04.2026, 00:53
- Helle Thorning som CEO? JA TAK <3 - 1312, 23.03.2026, 18:51
- Helle Thorning som CEO? Hvorfor ikke?? - BIF2200, 22.03.2026, 08:39