SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

JBA og Cooper kan skride nu. (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 10.05.2026, 20:21

Ingen af de to skal vise sig paa Broendby stadion igen.

Vi siger tak for den ynkelige indsats, men at lade en rival som AGF vinde et DM paa Broendby Stadion er uacceptabelt.

At acceptere dette uden personale maessige konsekvenser vil sende et tegn om, at alt bare er noget vi leger og at vi bare spiller med for legens skyld.

Faa de amoeber ud af klubben.

Synes godt om (4) Synes ikke om (2)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 104 brugere logget ind(5 registrerede, 99 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^