GFH og Cooper kan skride nu. (SydSiden Online)
Problemet er GFH ejer biksen og de har vel knap nok set resultatet endnu. De har intet kendskab til vores historie.
En s? usynlig ledelse der overhovedet ikke er forankret i klubben kommer ikke til at g?re en dyt. Ene elendige beslutninger og de er jo komplet ligeglade med os. Lad os nu indse det. Vigtige poster er ikke besat endnu, og vores tr?nerstab fejler jo, s? det er helt pinligt
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (1) |
Hele tråden:
- JBA og Cooper kan skride nu. - 1312, 10.05.2026, 20:21 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- GFH og Cooper kan skride nu. - Jeller, 10.05.2026, 20:49
- GFH og Cooper kan skride nu. - JesperNord, 10.05.2026, 20:57
- GFH og Cooper kan skride nu. - Chester, 10.05.2026, 22:13
- GFH og Cooper kan skride nu. - 1312, 10.05.2026, 21:10
- GFH og Cooper kan skride nu. - JesperNord, 10.05.2026, 20:57
- JBA og Cooper kan skride nu. - sydsiden2450, 10.05.2026, 21:10
- JBA og Cooper kan skride nu. - Chester, 10.05.2026, 22:20
- JBA og Cooper kan skride nu. - Sahl, 10.05.2026, 23:12
- JBA og Cooper kan skride nu. - 1312, 11.05.2026, 12:27
- JBA og Cooper kan skride nu. - Sahl, 10.05.2026, 23:12
- GFH og Cooper kan skride nu. - Jeller, 10.05.2026, 20:49