SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

JBA og Cooper kan skride nu. (SydSiden Online)

skrevet af Chester, Nørrebro, , 10.05.2026, 22:20

» Ingen af de to skal vise sig paa Broendby stadion igen.
»
» Vi siger tak for den ynkelige indsats, men at lade en rival som AGF vinde
» et DM paa Broendby Stadion er uacceptabelt.
»
» At acceptere dette uden personale maessige konsekvenser vil sende et tegn
» om, at alt bare er noget vi leger og at vi bare spiller med for legens
» skyld.
»
» Faa de amoeber ud af klubben.

Hvis vi vil af med hele set-uppet, s? skal vi boykotte.

Vi er ejet af amerikanere. De skrider til handling eller skrider ud af bixen hvis vi boykotter og der ingen indt?gter er p? kampdagen.

Ingen tilskuer ingen fede tv-billeder.
Man undres over de orange ikke har gjort det for l?nge siden, som med alle de andre.

---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.

Synes godt om (0) Synes ikke om (1)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 93 brugere logget ind(4 registrerede, 89 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^