Kasi comeback? (SydSiden Online)
Nu har jeg lige set et længere interview med Kasi Jesper, hvor han ret åbenlyst siger, at hvis han vinder sine retssager – især den mod Pandora – så kunne han godt se sig selv gå ind i Brøndby igen som investor/ejer.
Det fik mig til at tænke: Hvordan ville folk egentlig have det med sådan et scenarie? Skal man se det som en reel mulighed og måske en vej væk fra GFH, eller er det kapitel definitivt lukket? Jeg er oprigtigt nysgerrig på, hvordan andre Brøndby-fans ser på det.
PS interviewet kan ses her https://youtu.be/iIaG6CxpapE?si=pYRoKe0_jMItijfD
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (2) |
Hele tråden:
- Kasi comeback? - BIF2200, 11.05.2026, 18:58 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Kasi comeback? - 1312, 11.05.2026, 19:28
- Kasi comeback? - Troels, 12.05.2026, 13:43
- Kasi comeback? - Jakobyouknow, 12.05.2026, 14:03
- Kasi comeback? - BIF2200, 13.05.2026, 15:07
- Kasi comeback? - Chester, 13.05.2026, 20:28
- Hvem er det som “smadrer” klubben? Fans smadrer klubben - 1312, 14.05.2026, 07:58
- Kasi comeback? - BIF2200, 13.05.2026, 15:07
- Kasi comeback? - Jakobyouknow, 12.05.2026, 14:03