SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Kasi comeback? (SydSiden Online)

skrevet af BIF2200 E-mail, , 11.05.2026, 18:58

Nu har jeg lige set et længere interview med Kasi Jesper, hvor han ret åbenlyst siger, at hvis han vinder sine retssager – især den mod Pandora – så kunne han godt se sig selv gå ind i Brøndby igen som investor/ejer.
Det fik mig til at tænke: Hvordan ville folk egentlig have det med sådan et scenarie? Skal man se det som en reel mulighed og måske en vej væk fra GFH, eller er det kapitel definitivt lukket? Jeg er oprigtigt nysgerrig på, hvordan andre Brøndby-fans ser på det.

PS interviewet kan ses her https://youtu.be/iIaG6CxpapE?si=pYRoKe0_jMItijfD

Synes godt om (0) Synes ikke om (2)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 38 brugere logget ind(5 registrerede, 33 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^