SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Kasi comeback? (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 11.05.2026, 19:28

Ja, lad os da endelig få flere plattenslagere ind i foretagendet.

Lad os endelig lave et totalt cirkus ud af klubben. Måske de kan ringe til Aldo Petersen og få et par reality stjerner ind også, så det en gang for alle bliver trukket ned i kloakken på en gang.

Kanye West er måske klar med nogle penge. Så kan han svine nogle jøder til ud højtaleranlægget…

Made my point?

Synes godt om (1) Synes ikke om (1)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 109 brugere logget ind(2 registrerede, 107 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^