Kasi comeback? (SydSiden Online)
En dansk invester gruppe ville være dejligt. Særlig, hvis de er professionelle i deres gøren og laden.
Kasi er bare en "hofnar". Han han egentlig haft succes nogle steder.
Alle kan skabe succes når man har penge - købe sig til sølvtøjet (håndbold) når pengene slipper op, så stopper succesen.
Nej Kasi har ikke det der skal til.
Han kan jo starte med at bringe Glostrup IF i superligaen og bygge deres stadion, det han har jo fremturet med, da han ikke fik sin vilje i Brøndby IF.
---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.
| Synes godt om (1) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- Kasi comeback? - BIF2200, 11.05.2026, 18:58 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Kasi comeback? - 1312, 11.05.2026, 19:28
- Kasi comeback? - Troels, 12.05.2026, 13:43
- Kasi comeback? - Jakobyouknow, 12.05.2026, 14:03
- Kasi comeback? - BIF2200, 13.05.2026, 15:07
- Kasi comeback? - Chester, 13.05.2026, 20:28
- Hvem er det som “smadrer” klubben? Fans smadrer klubben - 1312, 14.05.2026, 07:58
- Kasi comeback? - BIF2200, 13.05.2026, 15:07
- Kasi comeback? - Jakobyouknow, 12.05.2026, 14:03