SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Kasi comeback? (SydSiden Online)

skrevet af Chester, Nørrebro, , 13.05.2026, 20:28

En dansk invester gruppe ville være dejligt. Særlig, hvis de er professionelle i deres gøren og laden.

Kasi er bare en "hofnar". Han han egentlig haft succes nogle steder.
Alle kan skabe succes når man har penge - købe sig til sølvtøjet (håndbold) når pengene slipper op, så stopper succesen.

Nej Kasi har ikke det der skal til.
Han kan jo starte med at bringe Glostrup IF i superligaen og bygge deres stadion, det han har jo fremturet med, da han ikke fik sin vilje i Brøndby IF.

---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.

Synes godt om (1) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 102 brugere logget ind(2 registrerede, 100 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^