SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Er dommer Morten Krogh korrupt?? (SydSiden Online)

skrevet af Vincent E-mail, København, , 18.05.2026, 17:08

Jeg har ikke belæg for at sige, han er korrupt.
Men hans statistik vælter godt nok markant i retning af det opsigtsvækkende, når man ser på dømte Brøndby kampe.

Hvis Morten Krogh dømte alle vores kampe ville vi rykke ned.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 102 brugere logget ind(5 registrerede, 97 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^