Tror i på eu kampe? (SydSiden Online)
Py-ha, sikken en kamp i går.
På torsdag finder vi ud af om det bare bliver en gennemført dårlig lortesæson, hvor kun nedrykning ville være værre.
Personligt tror jeg ikke vi har det der skal til. Jeg nævner:
Cooper har brug Sow før Lado
Vi spiller meget langsomt
fck har haft betydende kampe mod ”lettere” modstandere og Svenssons koncept er spillet gået ind.
Vi tager for let på det. Vi skal kun møde 7’ne pladsen
fck vil ha den europaplads. De kommer for at æde os, mens bl.a. Vallys står og ser rundtosset ud.
Vores anføre gruppe læs: Østregen gruppe, kan ikke råbe medspillerne op, de har for meget paradise hotel og for lidt viking blod i årene.
Jeg antager ikke Copper skiftes ud, hvis vi ikke når målsætningen (3. plads og gerne europæisk) lykkedes. Men jeg er stærkt bekymret for næste sæson.
Det skal ses i lyset af at vi intet har at tilbyde andet end sign-on og løn.
Og sign-on/løn bliver dyr når vi ikke har andet at lokke med. Læs: Med de penge vi har bliver mulige spillere også fra en lavere hylde end agf, fcm og fck kan få fra qua meritter samt europæisk fodbold.
Held og lykke, vi får brug for det selv om det ikke er nok.
---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- Tror i på eu kampe? - Chester, 18.05.2026, 21:45 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Vincent, 19.05.2026, 07:42
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Chester, 19.05.2026, 20:36
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - 1312, 19.05.2026, 22:59
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Chester, 19.05.2026, 20:36
- Tror i på eu kampe? - punQ, 21.05.2026, 08:21
- Tror i på eu kampe? - Chester, 21.05.2026, 16:35
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Vincent, 19.05.2026, 07:42