Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! (SydSiden Online)
Jeg antager dine stats er rigtige og derfor er det horribelt.
Når jeg så læser dette fra Vallys: Artikel i eb-sprøjten
Så tænker man bare. Hold nu kæft, du er ikke andet end en flødebolle. Trykkes du lidt falder du sammen. Hvor mange gange har han ikke sagt i diverse artikler, at nu var det payback-time til fansene.
---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.
| Synes godt om (2) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- Tror i på eu kampe? - Chester, 18.05.2026, 21:45 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Vincent, 19.05.2026, 07:42
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Chester, 19.05.2026, 20:36
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - 1312, 19.05.2026, 22:59
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Chester, 19.05.2026, 20:36
- Tror i på eu kampe? - punQ, 21.05.2026, 08:21
- Tror i på eu kampe? - Chester, 21.05.2026, 16:35
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Vincent, 19.05.2026, 07:42