SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! (SydSiden Online)

skrevet af Chester, Nørrebro, , 19.05.2026, 20:36

Jeg antager dine stats er rigtige og derfor er det horribelt.

Når jeg så læser dette fra Vallys: Artikel i eb-sprøjten

Så tænker man bare. Hold nu kæft, du er ikke andet end en flødebolle. Trykkes du lidt falder du sammen. Hvor mange gange har han ikke sagt i diverse artikler, at nu var det payback-time til fansene.

---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.

Synes godt om (2) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 138 brugere logget ind(3 registrerede, 135 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^