SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 19.05.2026, 22:59

Altså bare så vi alle forstår hvor vi er.

BIF er ikke en klub, der længere kan regne med en top tre placering.

Fra 2027 vil en klub som AGF i nettoomsætning overstige BIF.

Vores ledelse er dybt inkompetente på alle led og kanter. Vi kan ikke længere overbyde klubber som fcm. FCK, fcn og agf på deres kernemålgruppe af spillere.

FCN på talenter og de øvrige på performance spillere. Det er kun via subsidier fra GFH, at BIF kan tilbyde bedre finansielle forhold for spillere.

Hvornår går det op for ledelsen, at man ikke magter sine egne jobs????

Tilhængernes lalleglade tilgang er også et søm til ligkisten. Man burde gå fuld Lazio mode.

Synes godt om (0) Synes ikke om (1)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 37 brugere logget ind(5 registrerede, 32 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^