SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Tror i på eu kampe? (SydSiden Online)

skrevet af punQ, , 21.05.2026, 08:21

"Vi tager for let på det. Vi skal kun møde 7’ne pladsen"

Det var dog det dummeste jeg længe har læst. Det er FCK. Vi tager selvfølgelig ikke let på det.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 119 brugere logget ind(0 registrerede, 119 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^