Tror i på eu kampe? (SydSiden Online)
"Vi tager for let på det. Vi skal kun møde 7’ne pladsen"
Det var dog det dummeste jeg længe har læst. Det er FCK. Vi tager selvfølgelig ikke let på det.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- Tror i på eu kampe? - Chester, 18.05.2026, 21:45 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Vincent, 19.05.2026, 07:42
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Chester, 19.05.2026, 20:36
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - 1312, 19.05.2026, 22:59
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Chester, 19.05.2026, 20:36
- Tror i på eu kampe? - punQ, 21.05.2026, 08:21
- Tror i på eu kampe? - Chester, 21.05.2026, 16:35
- Ikke når det er Morten Krogh der dømmer! - Vincent, 19.05.2026, 07:42