SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Tror i på eu kampe? (SydSiden Online)

skrevet af Chester, Nørrebro, , 21.05.2026, 16:35

Tja, jeg tror vi glider elegant i bananskrællen.

---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.

Synes godt om (1) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 43 brugere logget ind(2 registrerede, 41 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^