SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 21.05.2026, 21:28
(redigeret af 1312, 21.05.2026, 21:54)

Fc DBU systemet er jo åbenlyst arbejdende for en skæv fordeling af hvordan kampe dømmes.

Vi har nu i årevis set en systematisk bortdømmelse af hændelser, hvor BIF konsekvent bortdømmes af de samme dommere.

Men hvordan skal BIF forholde sig til at spille i en korrumperet liga???

Synes godt om (7) Synes ikke om (5)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580301 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 121 brugere logget ind(4 registrerede, 117 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^