SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af Troels, Melby, , 21.05.2026, 21:58

I første omgang må klubben jo påtale problemet. Vi fans kan ikke gøre noget udover at blive væk fra kampe med Krogh.

Synes godt om (0) Synes ikke om (2)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 84 brugere logget ind(2 registrerede, 82 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^