SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 21.05.2026, 23:07

Faktisk en rigtig god tanke.

Bliv væk fra kampe med Krogh,

Hvorfor fanden skulle man acceptere en teaterforestilling med et resultat der allerede er bestemt ved et skrivebord?

Bliv væk. Hvis tilhængerne accepterer dette pis, så vil vi blive pisset på til solen brænder ud

Synes godt om (2) Synes ikke om (5)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 36 brugere logget ind(4 registrerede, 32 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^