SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af Vincent E-mail, København, , 21.05.2026, 23:39

Klubben kan til en start bede DBU om ikke at påsætte Morten Krogh.

Havde det været forskning, så ville de statiske data vise et signifikant anderledes mønster hvad resultater angår, når vi har Morten Krogh som dommer end ved en hvilken som helst tilfældig anden dommer.

Der må klubben være voksen og turde at sætte det på dagsordenen.
Og ellers må man bruge Real Madrid metoden og ikke være for stolte til at bræge i medierne, når man føler sig bortdømt.
Men til forskel fra Real, så kan man lægge et solidt statistisk grundlag på bordet.

Sagt på en anden måde. Kom nu Brøndby IF, vis hvad I ser og kan dokumentere, og bekend dog tydeligt at ikke gider at finde jer I at få en biased dommer påsat. Vi har ikke råd til at afskrive point med sikkerhed, bare fordi Morten Krogh er påsat som dommer.

Alternativt kan I sætte jer tilbage de næste 4 år og lægge dem til de seneste 4 år og så kan stimen hedde 30 kampe i træk uden sejr med Morten “biased” Krogh.
Vi er på 15 i træk nu.

Og hvad værre er, vi vidste han ville bliver kampafgørende, hvis ikke vi knockoutede fck i dag - og surprise - det gjorde han.
Og hvad endnu værre er, at hvis ikke det ÅBENT tematiseres, så sker det igen og igen og igen.

Kom i gang Brøndby IF - få så sat det åbenlyse problem på dagsordenen!!!

Synes godt om (0) Synes ikke om (2)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 97 brugere logget ind(2 registrerede, 95 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^